Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απλά μια Εικόνα

Άνω Πατήσια. Ώρα δέκα παρά πέντε το πρωί.

Η στάση του λεωφορείου ασφυκτικά γεμάτη από μεσήλικες και κανά- δυο νέα παιδιά. Λίγο πιο κάτω, σε κάτι σκαλάκια, κάθεται μια νέα, στρουμπουλή κοπέλα με πολύχρωμο γυαλί που πίνει το σοκολατούχο γάλα της και περιμένει το λεωφορείο. 
Δίπλα της μια κυρία, πολύ αδύνατη (με το ζόρι 50 κιλά), με βρώμικα ρούχα και γκρίζα μαλλιά παλεύει να βάλει σε τάξη κάποια πράγματα που έχει μέσα σε μια πλαστική σακούλα.

Ακουμπισμένο στα σκαλιά έχει ένα πορτοκαλί βιβλίο. Από τη σακούλα βγάζει μια φωτογραφία, την κοιτάζει για λίγα δευτερόλεπτα και την βάζει μέσα στο βιβλίο. Στη συνέχεια βγάζει ένα μπουκαλάκι νερό. Το ανοίγει, γεμίζει το καπάκι με νερό, το πίνει, το ξανακλείνει και το ακουμπά και αυτό στο σκαλοπάτι. Η καμπυλωτή κοπέλα συνεχίζει να πίνει το σοκολατούχο γάλα της.

Η γκριζομάλλα κυρία χώνει το χέρι της βαθιά στην πολύχρωμη σακούλα της και βγάζει ένα ξυλάκι με κρέας. Τρώει μια μπουκιά και το ξαναρίχνει στη σακούλα από την οποία αυτή τη φορά βγάζει κάτι κουρέλια. Τα πασπατεύει για λίγο τα αφήνει στη θέση τους και γυρνάει στη φωτογραφία. 


Το λεωφορείο φθάνει. Η γεματούλα κοπελιά αφήνει το άδειο κουτάκι απ’ το γάλα στο σκαλοπάτι και μπαίνει στο λεωφορείο.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Paraísos Artificiais: Μια πολύχρωμη παράνοια"

«Paraísos Artificiais» ή αλλιώς «Τεχνητοί Παράδεισοι». Πρόκειται για μια βραζιλιάνικη ταινία με σκηνοθέτη τον Marcos Prado και πρωταγωνιστές τη Nathalia Dill στο ρόλο της Έρρικα και τον Luca Bianchi στο ρόλο του Νάντο.  Όλα ξεκινούν σε μια παραδεισένια παραλία στη βορειοανατολική Βραζιλία, όπου γίνεται ένα τεράστιο μουσικό ψυχεδελικό φεστιβάλ. Η ταινία παρουσιάζει ένα κομμάτι των εμπειριών που έζησε το rave κίνημα μέσα από τη trance μουσική, τα ναρκωτικά και το σεξ.  Οι ζωές των δυο πρωταγωνιστών του Nάντο και της Dj Έρρικα, χωρίς να το συνειδητοποιήσουν, ενώνονται από ένα χαοτικό παιχνίδι της μοίρας. Η συνάντησή τους αλλάζει τις ζωές τους για πάντα.  Η ταινία πραγματεύεται το σκοτεινό κόσμο της ψυχεδέλειας και των ναρκωτικών. Η Έρρικα μέσα από τη δοκιμή ενός ναρκωτικού, την «τελετή του πεγιότ», μια τελετή των Ινδιάνων για την αυτογνωσία έρχεται αντιμέτωπη με τους μεγαλύτερους φόβους της και καταφέρνει να τους αντιμετωπίσει. Όταν τους ξεπερνά καλείται να αντιμετωπίσει την πρ

Άλλο ένα ποίημα του Pablo Neruda

Απόψε μου πάει να γράψω τα πιο πικρά στιχάκια.  Να γράψω, ας πούμε: «έχει μι' αστροφεγγιά απόψε και τα μενεξεδιά αστεράκια λαμπυρίζουνε στα χάη ». Της νύχτας ο άνεμος διαβαίνει στους ουρανούς και τραγουδάει. Απόψε μου πάει να γράψω τα πιο πικρά στιχάκια. Την αγαπούσα εγώ, και κάπου κάπου μ' αγάπαγε κι εκείνη. Χιλιάδες βράδια, όπως και τώρα, την έσφιγγα στην αγκαλιά μου. Αμέτρητα φιλιά της έδινα κάτω απ' τον άσωτο ουρανό. Μ' αγάπαγε κι εκείνη, και κάπου κάπου την αγάπαγα κι εγώ.  Πώς να μην τ' αγαπήσεις τα μεγάλα, τα ήμερα μάτια της. Απόψε μου πάει να γράψω τα πιο πικρά στιχάκια. Θα σκέφτομαι πως δεν την έχω εγώ. Θα νιώθω ότι την έχω χάσει. Θ' ακούω την απέραντη νύχτα, την πέντε φορές απέραντη χωρίς εκείνην. Και τους στίχους να πέφτουν στην ψυχή μου όπως πέφτει η δροσιά στο λιβάδι. Τι έχει να κάνει που η δικιά μου αγάπη εκείνηνε δεν την αγγίζει;. . . Έχει μι' αστροφεγγιά απόψε, μα εκείνη δεν είναι μαζί μου. Αυτά λοιπόν. Πέρα, μακρ

Το όνειρο (Pablo Neruda)

Περπάταγα στην αμμουδιά κι αποφάσισα να σ' αφήσω. Πατούσα μια μαύρη λάσπη που τρεμούλιαζε, κι όπως βούλιαζα και ξανάβγαινα πήρα την απόφαση να φύγεις από μέσα μου, με βάραινες σαν πέτρα κοφτερή, και σχεδίασα το χαμό σου βήμα βήμα: θα έκοβα τις ρίζες σου, θα σ' αμόλαγα στον άνεμο μόνη. Αχ εκείνο το λεπτό, καρδιά μου, ένα όνειρο με τα τρομερά φτερά του σε σκέπαζε. Ένιωθες να σε καταπίνει η λάσπη, και με φώναζες κι εγώ δεν ερχόμουν, και χανόσουν, ακίνητη, ανυπεράσπιστη μέχρι που πνίγηκες μέσα στο στόμα της άμμου. Έπειτα η απόφασή μου συνάντησε το όνειρό σου, κι από το χωρισμό που μας έσκιζε την ψυχή, αναδυθήκαμε καθαροί ξανά, γυμνοί, αγαπώντας ο ένας τον άλλον δίχως όνειρο, δίχως άμμο, ακέραιοι και ακτινοβολώντας, σημαδεμένοι από τη φωτιά.